ثناثنا، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

مادرانه اي شيرين

سفر كلاردشت

1396/5/20 1:43
نویسنده : مامان ثنا
67 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام ، سلامي چو بوي خوش طبيعت 🌳🌲🌱🌿🌴🌹🌺🌸🌷🎄🌿🌼💐🍁

اي خدا جونم، يعني ميشه موقعي كه من بزرگ شدم هم اين مناظر زيبا و جنگلهاي سرسبز و رودهاي خروشان هنوز وجود داشته باشن؟ 

كلاردشت يكي از شهرهاي زيباي مازندرانه، من و مامان و بابا و مامان بتول و پدر و عمه و خانواده اش و عمو عليرضا و عمو اميرحسين اومديم اينجا تا هوايي تازه كنيم و ريه هايمان را سرشار از اكسيژن كنيم، من قبلا كه توي دل مامان جونم بودم اينجا اومدم ولي چيزي يادم نيست بی حوصله

ولي به جاش الان كلي استفاده كردم، مثلا عكس ٦ ماهگيم رو گرفتم، يه عكس با لباس محلي مازندراني گرفتم، با بابا اسب سوار شدم و كلييييي تاب بازي كردم. واي امروز يه اتفاق بد هم افتاد، حلما خورد زمين و از سرش خون اومد ، البته چيز مهمي نبود و زودي خوب شد. 

اينم چندتا عكس قشنگ از محل اقامت ما. در پست هاي بعدي بازم از سفرمون براتون ميگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)